Garantie

GARANȚIE ACCESORII PIELE

Toate accesoriile din piele ale brandului LAURA MAXIM sunt lucrate prin metode artizanale tradiționale de prelucrare a pielii, în confecționarea acestora fiind folosite materiale naturale, prelucrate manual. Din acest motiv, produsele din piele naturală pot prezenta particularități legate de culoare și de textură și anumite neregularități, ce nu trebuie considerate defecte, ci semnes distinctive care dau valoare și identitate fiecărui produs.

Garanția reprezintă certitudinea calității produselor comercializate de LAURA MAXIM și se aplică oricărui produs achiziționat prin intermediul www.lauramaxim.ro / www.laura-maxim.ro.

Drepturile cumpărătorului sunt asigurate în conformitate cu Legea OG 140/2021, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, Legea 296/2004, republicată în 2008, privind codul consumului, Ordonanța nr. 21/1992 actualizată în 2008, privind protecția cumpărătorilor și Ordinul nr. 72/11.03.2010, privind măsurile de informare a consumatorilor. Păstrați factura fiscală primită la cumpărare pentru eventualele reclamații de calitate care ne pot fi adresate în perioada de garanție.

Brandul LAURA MAXIM oferă ca modalitate de asigurare a garanției repararea produsului, aceasta putând fi facută asupra accesoriile, a canturilor de vopsea și a cusăturilor.

Termenul de garanție este de 30 de zile de la data livrării produsului. Pe parcursul acestora, taxele de transport si reparatiile vor fi suportate de catre producator. Pentru problemele aparute ulterior, pana la maxim un an de la achizitionare, taxele de transport in vederea remedierii produsului intra in sarcina clientului, iar reparatia o facem noi cu cel mai mare drag.

Garanția va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării.

Pierderea facturii duce la pierderea garanției.

Pentru acordarea garanției vă rugăm să consultați și să respectați instrucțiunile de curățare și întreținere specifice fiecărui produs.

CONDIȚIILE ÎN CARE GARANȚIA DEVINE INAPLICABILĂ SAU NULĂ:

  • Uzura morală și uzura fizică normală a produsului;
  • Decolorarea produsului sau a unor părți componente în urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă etc.);
  • Deteriorări ale produsului în urma unor calamități (foc, cutremur, inundație, trăsnet etc.), accidente consecvente sau întâmplătoare, incendiere sau furt;
  • Defecte produse de transportul, manipularea și depozitarea în condiții improprii (temperatură și umiditate excesivă, șocuri termice – variații de tip cald/rece, imersare etc.)
  • Defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului și/sau în condiții improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat și proiectat;
  • Intervenția, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului;
  • Deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de șocuri mecanice (rupere, agățare, lovire, zgâriere etc.), animale de companie, rozătoare și alți dăunători;
  • Întreținere defectuoasă (curățarea folosind metode sau produse neadecvate).